تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1395
کد 1055

درششمین کمیسیون سیاست گذاری و پایش مطرح شد؛ ضرورت تهیه بانک جامع اطلاعاتی اتاق بازرگانی اصفهان

درششمین کمیسیون سیاست گذاری و پایش مطرح شد؛ ضرورت تهیه بانک جامع اطلاعاتی اتاق بازرگانی اصفهان

ششمین جلسه کمیسیون سیاستگذاری و پایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

ششمین جلسه کمیسیون سیاستگذاری و پایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، اعضای این کمیسیون  به بررسی و تایید آیین نامه آموزشی اتاق بازرگانی اصفهان پرداختند. مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان و رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش در این جلسه گفت: تاکنون آیین نامه هایی که در این کمیسیون مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته است، از جمله آیین نامه هیات نظارت بر نمایندگان در هیات های مالیاتی، آیین نامه اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور مورد تایید هیات رییسه و هیات نمایندگان قرار گرفته  که در نهایت منجر به تکمیل استراتژی و چارت سازمانی اتاق بازرگانی  اصفهان خواهد شد.

 وی تاکید کرد: اجرای قدرتمند آیین نامه ها، می تواند ضامن موفقیت در پیشبرد اهداف اتاق بازرگانی باشد.

رناسی در ادامه بر دقت و نظارت بیشتر بر نحوه انتخاب مجری همایش ها و سمینارهایی که در اتاق بازرگانی تشکیل می شود تاکید کرد و افزود: لازم است در انتخاب مجری برنامه ها دقت بیشتر شده و از افرادی استفاده شود که از فعالیت ها و اهدافی که در اتاق بازرگانی دنبال می شود، آگاهی داشته باشند.

 رییس کمیسیون سیاستگذاری و پایش، همچنین بر تهیه بانک اطلاعاتی جامع اتاق بازرگانی تاکید کرد و افزود: لازم است دبیرخانه اتاق بازرگانی اصفهان مجری تهیه این بانک اطلاعاتی را معرفی کند و بعد از تایید در کمیسیون سیاستگذاری، این مجری زیر نظر هیات نظارتی که متشکل از اعضای کمیسیون های مختلف اتاق است، به تهیه این بانک بپردازد.

وی افزود:  تهیه نرم افزار بانک جامع اطلاعاتی که قابلیت جستجو داشته و حاوی اطلاعات تمامی بخش های تولیدی و حتی صنوف مختلف باشد، بسیار ضروری است.

 در ادامه این نشست امیر کشانی، رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمند سازی اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه توجه به امر آموزش از اهداف بزرگ اتاق های بازرگانی در سراسر جهان است گفت: بررسی ها نشان داده که بیش از 70 درصد بودجه اتاق های بازرگانی به امر آموزش اختصاص می یابد به همین دلیل، کمیسیون آموزش،که برگزاری دوره های آموزشی و همایش های علمی را به عنوان جزیی از فرایند مدیریت دانش در عرصه علم و تقویت ارتباط میان اعضای علمی و اساتید را با صنعت به منظور تبادل اندیشه، یادگیری، ارایه یافته ها و نظریه های جدید و اشاعه جدید ترین دستاوردهای تحقیقاتی و در نهایت رسیدن به خرد جمعی را امری ضروری می داند،  به تدوین آیین نامه آموزشی پرداخت.

  علیرضا احمدیان، مسوول کمیته آموزش، پژوهش و توانمند سازی نیز به ارایه آیین نامه آموزش اتاق بازرگانی پرداخت که در نهایت با نظر اعضاء، مواد 1و2 این آیین نامه اصلاح شد و تاکید شد روح آیین نامه براساس توانمند سازی اعضاء و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز-که هدف عالی اتاق است- اصلاح گردد. در پایان مقرر گردید در برنامه های آموزشی عمومی، محور تصمیم گیری کمیته آموزش و در برنامه های تخصصی،  محور تصمیم گیری روسا و اعضای کمیسیون های ذیربط  باشند. 

 

 

آلبوم تصاویر 1952-7-95