تاریخ : شنبه 17 مهر 1395
کد 1045

در شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛ دوره بازرگانان کوچک در پنج رده سنی برگزار می شود / اصفهان به مدرسه تجارت (Business School) نیاز دارد

در شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛ دوره بازرگانان کوچک در پنج رده سنی برگزار می شود / اصفهان به مدرسه تجارت (Business School) نیاز دارد

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت:اصفهان با داشتن ظرفیت های تجاری و تولیدی به مدرسه تجارت (Business School ) نیاز دارد.

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت:اصفهان با داشتن ظرفیت های تجاری و تولیدی به مدرسه تجارت (Business School )  نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،امیر کشانی  در یازدهمین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:آموزش مبانی تجارت و بازرگانی به کودکان و نوجوانان می تواند نوید  آینده ای روشن پیش روی تجارت بویژه صادرات استان ایجاد کند.

کشانی از  انتخاب بهترین صادرکننده جوان استان اصفهان در آیین معرفی صادرکنندگان نمونه استان خبر داد و گفت: انتخاب صادرکننده نمونه جوان می تواند انگیزه جوانان برای توسعه  صادرات  دوچندان کند و افزایش صادرات چرخ تولید و خدمات را سریعتر به گردش در می آورد .

از دست رفتن صادرات یک میلیارد دلاری طلا و جواهرات  استان اصفهان

محمد مجیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در این جلسه  خواستار اثرگذاری جلسات مرتبط با فعالان اقتصادی استان در سطح ملی شد و گفت: جلسات تکراری به صورت مرتب برای حل مسایل برگزار می شود ولی خروجی لازم را ندارد .

وی افزود: در موضوع ممنوعیت صادرات طلا  تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهرات بیشتری لطمه را از این مصوبه ملی خوردند ولی اتفاقی نیفتاده است .

وی یادآور شد:در سال 92 صادرات طلا و جواهر استان اصفهان 700 میلیون دلار بود که چنانچه روند افزایشی ان دنبال می شد امسال به مرز یک میلیارد دلار رسیده بود .

 مجیری تصریح کرد:بیش از 100 جلسه در موضوع صادرات و واردات طلا استان اصفهان برگزار شده ولی اتفاق عملی نیفتاده است .

 وی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت 55 هزار نفر در بازاریابی شبکه ایی در استان اصفهان خبر داد و گفت:روش های نوین بازاریابی نقش موثری در معرفی کالا به مصرف کنندگان را دارد .

دوره بازرگانان کوچک در پنج رده سنی برگزار می شود

ماهین نقوی عضو شورای عالی جوانان اتاق اصفهان  در این جلسه با اشاره به برگزاری موفق نخستین دوره بازرگانان کوچک در دوه رده سنی گفت:دومین دوره بازرگانان کوچک در پنج رده سنی از 6 تا 18 سال در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

وی شناخت استعدادهای شغلی کودکان و نوجوان ،معرفی مشاغل ،آموزش کارآفرینی را بخشی از موضوعات این دوره برشمرد و گفت:ثبت نام  دومین دوره بازرگانان کوچک از آبان  سال جاری آغاز می شود .

 مسعود جمالی عضو شورای عالی جوانان با انتقاد از فرایند  انتخاب صادرکننده  نمونه استان گفت:نقش سازمان های تخصصی در این فرایند پر رنگ نیست و پیشنهاد می شود از کارشناسان خبره  در این کمیته استفاده شود .

امید سهل آبادی عضو شورای عالی جوانان  اتاق اصفهان در این جلسه گفت:بسته بندی محصولات صادراتی باید مورد بازنگری قرار گیرد زیرا وجود توضیحات بسیار محصول بر روی بسته بندی، مصرف کننده را دچار سردرگمی می کند.

 محمد هانی منصوری عضو  شورای جوانان در این جلسه خواستار ارایه خدمات تجربه همزمان به صورت آنلاین برای اعضای اتاق شد و گفت:کمیته بررسی خدمات  نوین شورا چندین خدمت جدید به فعالان اقتصادی را بررسی کرده است . 

آلبوم تصاویر 1947-7-95