تاریخ : شنبه 17 مهر 1395
کد 1043

با حضور مسوولین اتاق بازرگانی جوانان بادن ورتمبرگ آلمان در اتاق بازرگانی اصفهان؛ روابط اقتصادی و تجارت بین جوانان بازرگان اصفهان و بادن ورتمبرگ آلمان تسهیل می شود

با حضور مسوولین اتاق بازرگانی جوانان بادن ورتمبرگ آلمان در اتاق بازرگانی اصفهان؛ روابط اقتصادی و تجارت بین جوانان بازرگان اصفهان و بادن ورتمبرگ آلمان تسهیل می شود

هیات 13 نفره از جوانان اتاق بازرگانی بادن ورتمبرگ (J.C.I ) با معاون جوانان و جمعی از جوانان اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کردند و بر ایجاد رابطه اقتصادی و تجاری بین جوانان اصفهان و ایالت بادن آلمان تاکید کردند.

هیات 13 نفره از جوانان اتاق بازرگانی بادن ورتمبرگ (J.C.I  )   با معاون جوانان و جمعی از جوانان اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کردند و بر ایجاد رابطه اقتصادی و تجاری بین جوانان اصفهان و ایالت بادن آلمان تاکید کردند.  

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،امیر کشانی معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان  در این دیدار گفت:اتاق بازرگانی اصفهان دارای 800 عضو جوان است که ظرفیت قابل توجهی برای برقراری ارتباط با اتاق بازرگانی  جوانان بادن ورتمبرگ دارد.

وی با اشاره به تفاهم نامه آموزشی بین اتاق بازرگانی اصفهان و بادن ورتمبرگ گفت:بخش جوانان دو اتاق می توانند روابط تجاری و بازرگانی در زمینه های مختلف از جمله آموزش برقرار کنند.

بیاتریس کیزل (Beatrice Kiesel) مدیر مالی  اتاق بازرگانی جوانان ایالت بادن ورتمبرگ آلمان در این دیدار از آمادگی برقراری ارتباط بین جوانان این اتاق با جوانان بازرگان اصفهان خبر داد و گفت: افزایش تعاملات در بخش های مختلف می تواند  به  توسعه روابط اقتصادی ایران و آلمان منجر شود.

وی افزود: روابط تجاری ایران و آلمان نیاز به برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی ویژه جوانان است کهJ.C.I    آماده برگزاری این دوره هاست .

وی ضمن دعوت از  معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان با هدف اعزام هیات تجاری به آلمان گفت:ایالت بادن ورتمبرگ می تواند با استان اصفهان  روابط اقتصادی و تجاری نزدیکی برقرار کند و پیش زمینه آن تبادل هیات های تجاری بین جوانان دو اتاق است.

وی با تشریح اتاق بازرگانی  جوانان بین الملل J.C.I     گفت:این تشکل خصوص بین المللی است که در کنار اتاق بازرگانی بادن ورتمبرگ به جوانان بازرگان و تولید کننده خدمات ارتباطی بین المللی و آموزشی ارایه می کند .

وی از اختصاص بخشی از اتاق بازرگانی بادن به جوانان به نام  G.F  (دبیرخانه ویژه جوانان بازرگان ) خبر داد و گفت: این دبیرخانه روابط بین اتاق جوانان و ایالت بادن ورتمبرگ را هماهنگ می کند. 

علی نادری مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان از آمادگی این اتاق جهت توسعه روابط اقتصادی ،تجاری و آموزشی با اتاق بادن ورتمبرگ خبر داد و گفت:تبادل هیات های تجاری و صنعتی می تواند سطح مبادلات کالایی و خدماتی اصفهان و بادن ورتمبرگ را افزایش دهد.

  

آلبوم تصاویر 1942-7-95