تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1393
کد 161

نخستین کمیسیون پشتیبانی اتاق در دوره هفتم

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق به عنوان مشاوره‌ی امین برای مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی ایفای نقش می‌کند.
نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق به عنوان مشاوره‌ی امین برای مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی ایفای نقش می‌کند.

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان:
اتاق بازرگانی به عنوان مشاوره‌ای امین برای مردم محسوب می‌شود

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق به عنوان مشاوره‌ای امین برای مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی ایفای نقش می‌کند.
«عبدالوهاب سهل آبادی» درنخستین جلسه کمیسیون پشتیبانی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در این دوره هیات نمایندگان اتاق سعی می‌شود که خدمات متمایزی در بخش‌های مختلف به اعضا ارایه شود.
وی افزود :کمیسیون پشتیبانی در این دوره نسبت به مسایل و چالش‌های بانکی اعضا توجه جدی دارد و در این زمینه کمیته‌ایی به ریاست یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق تشکیل داده است.
 وی به نمایندگان اتاق در هیات‌های حل اختلاف بیمه و دارایی گفت: نمایندگان اتاق باید بر اساس عدالت و رعایت اخلاق به بررسی پرونده‌ها و ارایه نظر بپردازند و از بی اخلاقی در قضاوت پرهیز کنند .
 وی تصریح کرد: کمیسیون پشتیبانی دارای چهار بخش بیمه تامین اجتماعی، اداره کار و امور اجتماعی، دارایی و بانک   است که اعضا می‌توانند در این بخش‌ها فعالیت کنند و برای واحدهای تولیدی منشا خدمات باشند.
«عباس تاجبخش» عضو کمیسیون در این جلسه گفت: نمایندگان اتاق در هیات‌های حل اختلاف بیمه تامین اجتماعی و دارایی باید افرادی خبره و توانمند باشند تا بتوانند از حق اعضا دفاع کنند.
 وی تخصص و توانمند بودن نمایندگان اتاق در هیات‌های حل اختلاف را عامل موفقیت در دفاع از بخش خصوصی در این هیات ها دانست و گفت: در انتخاب نمایندگان اتاق باید این دو نکته رعایت شود تا حقی از اعضا ضایع نشود .
 « مصطفی متین راد » عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت: مسایل مالی و بانکی به عنوان دو دغدغه اصلی تولید و تجارت است که باید توجه جدی تر به آن شود.
 وی از تشکیل جلسات منظم و ادامه‌دار اتاق با مسؤولین بانکهای استان خبر داد و گفت: کمیتۀ بانک‌های کمیسیون تلاش می‌کند مسایل و چالش‌های پیرامون اعضا را با میانجی‌گری حل و فصل نماید تا تولید و تجارت در استان فعال تر به حرکت خود ادامه دهد .
 «مصطفی حجه فروش » عضو هیات نمایندگان اتاق دراین جلسه گفت: نمایندگان اتاق در هیات‌های حل اختلاف می‌توانند با اطلاعات و دانش خود و اگاهی از موارد قانونی از حق نادیده گرفته شده اعضا در کمیسیون‌های حل احتلاف دفاع کنند .
گفتنی است که در این جلسه «عباس تاجبخش » به عنوان مسئول کارگروه مالیاتی کمیسیون، ((مصطفی متین راد)) مسئول کمیته بانکها، مرتضی سلیمی مسئول کمیته بیمه انتخاب شدند.

تصاویری از این نشست :