تاریخ : سه شنبه 19 تير 1397
کد 2013

رييس كميسيون گردشگري اتاق بازرگاني اصفهان خبر داد:

رجالي: برند بين المللي اصفهان رونمايي مي شود.

رييس كميسيون گردشگري و برند شهري اتاق بازرگاني اصفهان گفت: پس از ٦ سال كار كارشناسي، بيش ٧٠٠ جلسه توليد محتوا، مشاركت ٣٢٠٠ نفر، نظر سنجي از ١٢٠٠ گردشگر خارجي و برگزاري جلسات متعدد هيات داوري و شوراي عالي برند، برند بين المللي اصفهان فردا( سه شنبه) با حضور معاون اول رييس جمهور و پس از معرفي توسط رييس اتاق بازرگاني رونمايي مي شود.
محمد رضا رجالي با بيان اين خبر افزود: اصفهان ، نصف جهان، شهری زیبای خدا، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، شهر گنبد های نیلگون و .... نام هایی است که در طول تاریخ بر روی این شهر گذاشته شده است. هر یک از این نام هابه تنهایی گویای اهمیت این شهر در طول تاریخ بوده است.
وي افزود: با عنایت به اهمیتی که گردشگری این قطعه بهشتی برای ایران اسلامی، جهان اسلام و بشریت داشته و دارد فرآیند علمی با همراهی و همکاری نهادهای مختلف استان اصفهان در زمینه تعیین چهار چوبی برای خلق  و مدیریت برند بین المللی گردشگری برای این کلان شهر اسلامی-ایرانی در طول شش سال گذشته انجام شده است.
عضو شوراي عالي برند اصفهان ادامه داد:نکاتی قابل تامل در مورد این پروژه آن که:بیش از ٣٢٠٠ نفر در یک فرآیند ٦ ساله برای خلق برند گردشگری حضور داشته اند، تاکنون بیش از ٧٠٠ جلسه برای رسیدن به جمع بندی نهایی و تولید محتوا انجام شده است،دیدگاه ١٢٨٠ توریست و مخاطب هدف در سه دوره برای این پروژه جمع آوری شده است و  برای رسیدن به نشان برند بین المللی گردشگری  اصفهان بزرگترین و  پرشورترین فراخوان تبلیغاتی ایران برگزارشد.بیش از ٧٥ اثر و ٣٠٠٠ صفحه کار دریافت شد.
رجالي گفت: اين پروژه پس از انجام مراحل داوري و تصويب شوراي عالي برند كه متشكل از استاندار، شهردار، رييس اتاق بازرگاني، مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، رييس شوراي شهر، رييس صدا و سيما و رييس سازمان گردشگري استان اصفهان مي باشد، نهايي شده و فردا با حضور معاون اول رييس جمهور و پس از معرفي توسط رييس اتاق بازرگاني اصفهان رونمايي مي شود.
وي در پايان سخنان خود تاكيد كرد:همه این کارها برای آن انجام گرفت تا در ساختار ماتریسی ، برند گردشگری اصفهان، بتواند زمینه رشد و رونق پایدار این حوزه را فراهم آورد.

 
  1. برند گردشگری اصفهان چرایی و چیستی آن
    1. 1.تیزر داستان برند گردشگری
  2. برند گردشگری اصفهان برنامه پیش رو
  3. کتاب فرآیند تدوین استراتژی و انتخاب برند شهری اصفهان
    1. 3. توریست خارجی چگونه اصفهان را می بیند
    2. 3. فیلم فرآیند رسیدن به لوگوی نهایی
    3. 3. تیزر لوگو و شعار برند گردشگری اصفهان
  4. کتاب هویت بصری برند شهری اصفهان
    1. 4. تیزر هویت بصری برند گردشگری اصفهان
  5. برخی از داستان های ناگفته اصفهان