تاریخ : چهارشنبه 1 مهر 1394
کد 381

سهل آبادی در دومین جلسه کمیسیون صنایع اتاق اصفهان:توسعه کسب و کار اعضا یکی از اهداف اصلی اتاق اصفهان در دوره جدید است

رییس اتاق اصفهان گفت: یکی از اهداف اصلی اتاق توسعه کسب و کار اعضاست و در این راستا کمیته هایی زیر مجموعه کمیسیون ها تشکیل شده است.
رییس اتاق اصفهان گفت: یکی از اهداف اصلی اتاق توسعه کسب و کار اعضاست و در این راستا کمیته هایی زیر مجموعه کمیسیون ها تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان،«سیدعبدالوهاب سهل آبادی»در دومین جلسه کمیسیون صنایع اتاق اصفهان تصریح کرد: در شرایط رکود اقتصادی همه بخش های کشور باید دست به دست هم بدهند و برای واحدهای تولیدی رونق اقتصادی ایجاد کنند.
وی حضور هیات های تجاری خارجی در استان اصفهان را گامی مهم در توسعه همکاری های اقتصادی استان با سایر کشورها برشمرد و گفت:بازار ایران برای شرکت های خارجی مانند 10 سال گذشته بازار مصرفی نخواهد بود بلکه مشارکت و سرمایه گذاری مشترک با واحدهای تولیدی ،شرط حضور در این بازار است.سهل آبادی به ظرفیت های تولید استان اصفهان در بخش صنایع گوناگون اشاره کرد و گفت:این ظرفیت می تواند اقتصاد استان و کشور را متحول سازد و نباید نسبت به این ظرفیت بی توجه بود.

«مجتبی ملا احمدی» نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق اصفهان در این جلسه از فعالیت 13 کمیته تخصصی زیر مجموعه کمیسیون خبر داد و گفت: مسوولین و اعضای کمیته های صنایع کوچک و متوسط و کنسرسیوم ها ،کمیته توسعه فناوری و کارآفرینی،کمیته خدمات فنی و مهندسی و پیمانکاری ،کمیته انرژی ، نفت و گاز ، صنایع شیمایی و پتروشیمی ،کمیته صنعت ساختمان و عمران ،کمیته فولاد و صنایع متالورژی ،کمیته نساجی ،کمیته فلزات و سنگهای گرانبها ،کمیته صنایع غذائی و دارویی ، کمیته صنعت چاپ و بسته بندی و سلولزی،کمیته صنایع بازیافت ، کمیته صنعت خودرو و کمیته ساخت تجهیزات و ماشین سازی مشخص شدند.وی از تهیه استراتژی چهار ساله کمیسیون صنایع با همکاری کمیته ها خبر داد و گفت:برای هدفمند فعالیت کردن کمیسیون باید استراتژی و نقشه راهی ترسیم شود.

«مظفر چلمقانی»دبیر انجمن صنایع نساجی استان اصفهان در این جلسه خواستار توجه جدی به مشکلات واحدهای نسانجی استان شد.

«علیرضا سیدان»دیگر عضو کمیسیون خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای صنعتگران از سوی اتاق در راستای توانمندسازی آنان در رقابت با همتایان خارجی شد.
 
آلبوم تصاویر کمیسیون صنایع-6-94