تاریخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1396
کد 1390

همایش تجارت‌های فرصت ساز و فرصت‌های تجاری ساز در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

همایش تجارت‌های فرصت ساز و فرصت‌های تجاری ساز به همت کمیسیون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
همایش تجارت‌های فرصت ساز و فرصت‌های تجاری ساز به همت کمیسیون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار در سالن همایش‌های بین‌المللی  اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،امیرعباس اسماعیلی دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان در این همایش گفت:آموزش و توانمندسازی فعالان اقتصادی مهم‌ترین اولویت اتاق بازرگانی اصفهان است .
وی افزود: اتاق بازرگانی اصفهان در بین 31 اتاق بازرگانی کشور توانست رتبه نخست فعالیت‌های آموزشی را به خود اختصاص دهد .
سید علی راست‌قلم دبیر کمیسیون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار اتاق بازرگانی اصفهان در این همایش گفت:کمیسیون در راستای بهبود کسب‌وکار با شناسایی مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی کمیته‌های تخصصی  راه‌اندازی کرده است .
وی از راه‌اندازی دفتر دیدبان کسب‌وکار اتاق بازرگانی اصفهان  در آینده نزدیک  خبر داد و گفت:این دفتر به پایش فضای کسب‌وکار و رصد مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی و کارآفرینان می‌پردازد.
حسین طاهری مدرس دوره‌های کارآفرینی در این همایش گفت: فرصت‌های تجاری از بین نمی‌روند از شرکتی به شرکت دیگر منتقل می‌شوند.
وی تصریح کرد:  اینکه شما بدانید چگونه مغز افراد را کنترل کنید که محصول شما بخرند از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی تصریح کرد: بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ) مطالعه‌ی چگونگی پاسخ مغز انسان به تبلیغات و سایر پیام‌های مرتبط بامغز توسط نظارت علمی بر فعالیت‌های مغز، چشم و غیره است
وی اضافه کرد: به‌دست آوردن توجه مشتریان استفاده از تصاویر به‌جای کلمات- تمرکز بر آنچه واقعی و ملموس است و نه مفاهیم و ایده ، ایجاد تنوع و جلوگیری از یکنواختی،تحریک کنجکاوی‌ها و  وعده‌ی پاداش  می‌تواند در این زمینه موثر باشد.
وی تاکید کرد:هدف حفظ تعاملات با درگیر کردن مغز است. همچنان از ابزارهای جلب‌توجه بالا استفاده کنید، کارهای غیرمنتظره انجام دهید و پاداش‌ها را تقویت کنید.
طاهری  احساس را  یکی  از بخش‌های اثرگذار بر مشتریان برشمرد و گفت: احساسات تأثیر آنی و قدرتمند در فرآیند تصمیم‌گیری دارند. برای اضافه کردن احساسات رویدادهای عاطفی را از طریق حواس ایجاد کنید نه کلمات و ایده‌ها.
وی استفاده از منطق، ارایه‌ی تجزیه‌وتحلیل،فراهم کردن حقایق و  قرار دادن یک داستان  به‌یادماندنی از دیگر  اقدامات موثر در برندسازی  کالا و خدمات دانست.
وی توضیح داد:باید با مشتریان‌ همکاری کنید و بتوانید در این زمینه محصولی بفروشید که منطبق بر نیاز‌های مشتریان باشد. باید به نیازها و مطالبات مشتریان پاسخ دهید. اگر بخواهید ثابت کنید که همه‌کاره هستید نمی‌توانید به هدف خاصتان برسید. باید در معاملات به حرف مشتریان گوش کنید، گاهی مشتریان خودشان هم نمی‌داند که چه می‌خواهند. ما باید در این زمینه دانش آن‌ها را افزایش دهیم و به آن نشان بدهیم که چقدر نیاز دارند و چقدر باید در این زمینه کار کنند.
آلبوم تصاویر 3036-3-1396