تاریخ : يکشنبه 22 مرداد 1396
کد 1538

مجمع عمومی سالیانه انجمن صنفی کارفرمایی صنایع قیر و بسته بندی فرآورده های نفتی استان اصفهان برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه انجمن صنفی کارفرمایی صنایع قیر و بسته بندی فرآورده های نفتی استان اصفهان با حضور اکثریت اعضا و نمایندگان اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و اتاق بازرگانی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
جمع عمومی سالیانه انجمن صنفی کارفرمایی صنایع قیر و بسته بندی فرآورده های نفتی استان اصفهان با حضور اکثریت اعضا و نمایندگان اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و  اتاق بازرگانی  در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
سعید معماریان رییس هیات مدیره انجمن در این جلسه گفت:انجمن تلاش کرده که مسایل و خواسته های صنف را به دستگاه های دولتی و سازمان های مرتبط همراه با پیشنهادات ارایه دهد.
وی از طرح شکایت در شورا و مرکز ملی رقابت در خصوص نابرابری شرایط رقابت در تولید و مظروف سازی قیر با توجه به امتیازهای ویژه خبر داد و گفت: هیات مدره انجمن تلاش کرده از طریق سازمان حمایت و تعزیرات در خصوص متوقف شدن دریافت هزینه توزین و بارگیری پیگیری  کند.
محمدرضاخادمی کارشناس کمیسیون تشکلهای اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه به معرفی  خدمات اتاق به تشکل های اقتصادی پرداخت و گفت:تشکل ها می توانند از طریق اتاق بازرگانی مسایل و مشکلات خود را دنبال کنند. 
در این جلسه به منظور برگزاری انتخابات بازرس اصلی و علی البدل تمهیدات لازم به عمل آمد و براساس آراء ریخته به صندوق مهرداد کاشانی به عنوان بازرس اصلی و سیدابوالفضل خاتون آبادی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد . 
 
آلبوم تصاویر 3101-5-1396