تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396
کد 1529

برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن کارآفرینان نایین

مجمع عمومی سالیانه انجمن کارآفرینان نایین با حضور امام جمعه شهرستان نائین، نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان، رئیس و اعضای شورای شهر نائین، نماینده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و جمعی از مدیران اداری و واحدهای صنعتی این شهرستان در محل کارخانه کاشی نائین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، علیرضا اقبال، دبیر انجمن کارآفرینان شهرستان نائین و رئیس هیئت مدیره کارخانه کاشی نائین در ابتدای این مجمع با بیان مشکلات واحدهای صنعتی در این شهرستان، به معرفی فعالیت های این انجمن به منظور حل این مشکلات پرداخت.
وی تصریح کرد: انجمن کارآفرینان نایین یکی از تشکل های عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان  بوده و  بخش قابل توجهی از موانع فضای کسب و کار این شهرستان با حمایت پارلمان بخش خصوصی استان قابل رفع خواهد بود.
عباسعلی پوربافرانی،  نماینده مردم شهرستان نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با اشاره به اهمیت کارآفرینی و اشتغالزایی در رفع مشکلات اقتصادی کشور گفت:  کارآفرینی و اشتغالزایی از جایگاه ارزشمندی در جامعه اسلامی برخوردار بوده و  می توان گفت کسانی که مقدمه اشتغال و اشتغالزایی را فراهم نمایند، مجاهد فی سبیل ا... هستند.
وی از موافقت صندوق توسعه ملی با ارائه تسهیلات در زمینه سرمایه گذاری خبر داد و اظهار داشت:  70 درصد سرمایه گذاری فوق به شرط توجیه فنی، اقتصادی و زیست محیطی در قالب تسهیلات پرداخت می گردد و 30 درصد باقیمانده نیز آورده خود کارآفرین خواهد بود.
فرماندار و  امام جمعه شهرستان نایین و همچنین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان نیز با اعلام حمایت ویژه از کارآفرینان این شهرستان در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، از آمادگی کامل مجموعه های خود در رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی شهرستان نائین خبر دادند.
در ادامه فعالان اقتصادی و کارآفرینان این شهرستان به بیان مشکلات و چالش های خود پرداخته و با خدمات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در زمینه رفع موانع تولید و اشتغال استان آشنا شدند.
در پایان، شرکت کنندگان در این نشست بعد از اقامه نماز جماعت، به  بازدید از کارخانه کاشی نایین پرداخته و از نزدیک با روند تولیدات این کارخانه آشنا شدند.
 
 
آلبوم تصاویر Naeen-5-1396