تاریخ : شنبه 14 اسفند 1395
کد 1292

دوازدهمین تشکل اتاق بازرگانی اصفهان : انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره و سنگ های قیمتی استان اصفهان آغاز به کار کرد

انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره و سنگ های قیمتی استان اصفهان به عنوان یکی از تشکل های ثبت شده اتاق بازرگانی اصفهان فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد .
انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره و سنگ های قیمتی استان اصفهان به عنوان یکی از  تشکل های  ثبت شده اتاق بازرگانی اصفهان فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد .
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،در مجمع عمومی موسسین انجمن که با حضور نماینده اتاق بازرگانی ایران و اتاق اصفهان  برگزار شد ،هیات مدیره این انجمن انتخاب و اساسنامه به تصویب  اعضای مجمع رسید.
محمدرضا  خادمی نماینده اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی بستر فعالیت تشکل های تخصصی را فراهم می سازد .
 وی طلا و جواهرات را یکی از بخش های مهم اقتصادی استان اصفهان برشمرد و گفت:این انجمن می تواند با استفاده از پتانسیل اتاق بازرگانی مسایل و مشکلات تولید کنندگان و بازرگانان طلا  و جواهرات را برطرف کند.      
در ادامه  مجمع پس از ارایه پیش نویس اساسنامه و بحث و تبادل نظر، اساسنامه پیوست به تصویب رسید. روزنامه اصفهان امروز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های مربوطه تعیین شد و ورودیه مبلغ ده میلیون ریال و حق عضویت سالیانه مبلغ  6 میلیون ریال برای سال 95 تعیین و تصویب شد.
 در ادامه این مجمع اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره و بازرس  برای مدت 3 سال انتخاب شدند. 
 
آلبوم تصاویر 2153-12-95