تاریخ : پنجشنبه 25 آبان 1396
کد 1681

به همت شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان ؛

سمینارهای مشاهده و تحلیل فیلم با رویکرد اقتصادی و تجاری برگزار می شود

سلسله سمینارهای مشاهده و تحلیل فیلم با رویکرد اقتصادی و تجاری به همت شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان و با همکاری مرکز آموزش بازرگانی استان برگزار می شود .
سلسله سمینارهای مشاهده و تحلیل فیلم با رویکرد اقتصادی و تجاری  به همت شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان و با همکاری مرکز آموزش بازرگانی استان برگزار می شود .
زهرا اخوان نسب رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با  اعلام این خبر گفت:سینما به عنوان یک رسانه اثرگذار همواره شناخته می شود و شورای عالی با همکاری مرکز آموزش بازرگانی تلاش می کند که از این بازار اثرگذار برای انتقال مفاهیم کسب و کار و راه های مقابله با مشکلات کسب و کار به بانوان فعال اقتصادی استفاده بهینه کند.
وی با اشاره به مشکلات بانوان فعالان اقتصادی گفت:برای حضور فعال تر در عرصه اقتصادی باید توانایی آنان در زمینه های مختلف تقویت شود.
علی میرجمالی مدیر مرکز آموزش بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:رویکرد جدید آموزش کسب و کار و راه های مقابله با ان از طریق فیلم های تخصصی سینمایی می تواند تاثیرگذار باشد.
وی تصریح کرد:نخستین فیلم ارایه شده در این مراسم سخنرانی پادشاه است  The king's Speech  یک فیلم درام تاریخی محصول ۲۰۱۰ بریتانیا به کارگردانی تام هوپر بر پایه فیلم‌نامه دیوید سایدلر است. این فیلم برنده جایزه برگزیده تماشاگران در جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۱۰ شده است. این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار برنده جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم‌نامه اوریژینال شد.
وی تصریح کرد: این فیلم درباره بخشی از زندگی جرج ششم، پادشاه بریتانیا و پدر الیزابت دوم ملکه فعلی این کشور، است که دچار لکنت زبان بود.
آلبوم تصاویر 3164-8-1396