تاریخ : شنبه 4 شهريور 1396
کد 1554

در دیدار شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با مدیر ایران ایر  مطرح شد، بانوان برای اینکه در پست‌هایی اجرایی بتوانند حضور پیدا کنند  باید مسوولیت پذیرتر باشند

رییس شورای عالی بانوان اصفهان همراه با جمعی از بانوان فعال اقتصادی استان تهران و البرز با فرزانه شرف بافی مدیر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ایر  دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با مدیر ایران ایر  مطرح شد،بانوان برای اینکه در پست‌هایی اجرایی بتوانند حضور پیدا کنند  باید مسوولیت پذیرتر باشند
رییس شورای عالی بانوان اصفهان همراه با جمعی از بانوان فعال اقتصادی استان تهران و البرز با فرزانه شرف بافی مدیر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ایر  دیدار و گفتگو کرد.
زهرا اخوان نسب رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:قرار گرفتن یک زن در پست مدیریت شرکت هواپیمایی ایران ایر نشان از ظرفیت بالای  بانوان برای حضور در مناصب مدیریتی دولتی است .
وی اضافه کرد: بانوان ثابت کردند که شایستگی حضور در تمامی مناصب مدیریتی کشور به‌ویژه در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی دارند و این مهم  کار سختی است ولی غیرممکن نیست.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد:شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان  ضمن تقدیر از انتصاب فرزانه شرف بافی به این پست مدیریتی حمایت و پشتیبانی بانوان فعال اقتصادی را از این بانوی منتخب اعلام نمود.
فرزانه شرف بافی مدیر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ایر در این دیدار گفت: بانوان برای اینکه توانند در پست‌هایی اجرایی حضور پیدا کنند  بایستی در برابر فعالیت خود مسوولیت پذیرتر باشند.
وی افزود: بانوان ایرانی در عصر کنونی  بسیار توانمند و اثر گذارهستند و چنانچه سقف‌های شیشه‌ای برداشته شود می‌توان از این ظرفیت برای توسعه کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.
وی افزود: حمایت بانوان کشور را در انتصاب خود دیدم  و پس از انتصاب بنده  فراکسیون زنان مجلس با ارسال نامه‌ای برای جناب آقای آخوندی و نیز اکثر تشکل ها ی بانوان  عرض تبریک و تشکر خود را ابراز کرد.
شرف بافی  ضمن استقبال از همکاری با شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اعلام آمادگی خود را برای همکاری با بانوان توانمند در مدیریت و اجرای برنامه‌های به‌روز شده‌ی شرکت هما  اعلام می‌کنم و امیدوارم فرصت مناسبی برای حضور موثر بانوان در عرصه‌های مختلف فراهم شود.
بیتا بیات نائب رییس اتاق بازرگانی  البرز گفت :زنان در هر کاری وارد شوند باید دوچندان زحمت بکشند و نیاز به حمایت همه‌ی بانوان دارند.
گفتنی است در این دیدار مسایل  مشکلات و مسافران در  فرودگاه امام خمینی مطرح شد  که با توجه به این موضوع  که فرودگاه‌ها تحت نظارت سازمان  فرودگاه‌های کشورهستند و فقط چنانچه در داخل هواپیما و یا آژانس‌های هوایی با عدم ارائه خدمات مواجه گردید به عهده ایران ایر است، برای رفع این مشکلات مطرح‌شده قول مساعد دادند.
 
بانوان فعال اقتصادی  ایران  با حضور در دفتر شبکه  انجمن‌های  دوستی ایران با سایر کشورها با از دکتر  سیدان رییس وخانم  میر حسینی مشاور شبکه دیدار و با  فعالیت‌های این انجمن‌ها آشنا شدند.  فعالیت‌های فرهنگی، تفاهم‌نامه با شهرداری تهران ( استفاده از فرهنگسراهای شهرداری به‌صورت رایگان ) و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در هفته‌های فرهنگی  با روسای انجمن‌های سایر کشورها و سفرای هر کشوری از مهم‌ترین اقدامات این انجمن بود.
 اخوان نسب رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار  ضمن توضیح اهم فعالیتهای این شورا در اتاق اصفهان خواستار توسعه همکاریهای اقتصادی فی مابین بانوان کشورها با بانوان ایرانی شد.
دراین دیدار با توجه به اینکه شروع همکاریهای فرهنگی مسیر ارتباطات اقتصادی را کوتاه و هموار می نماید ،مقرر گردید هماهنگی دربخش گردشگری بین المللی و رایزنی در خصوص  ارتباطات با کشورهای هدف صادراتی استان اصفهان در دستور کارقرارگرفت.
 
آلبوم تصاویر Ban-6-1396