تاریخ : شنبه 11 شهريور 1396
کد 1560

کشانی : چهارمین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود/استان اصفهان در نمایشگاه 2017 GITEX دوبی 5 غرفه ویژه استارت آپ

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: چهارمین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی 25 الی 27 مهر در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود .
رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: چهارمین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی  25 الی 27 مهر در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود .
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،امیر کشانی در چهارمین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:در این سمپوزیوم سه روز علاوه بر برگزاری نشست های تخصصی ،کارگاهای آموزشی و بازدید از مراکز صنعتی و علمی پیش بینی شده است.
وی با اشاره به استقبال جوانان کارآفرین برای حضور در نمایشگاه  2017 GITEX دوبی گفت:اکوسیستم کارآفرینی اصفهان دارای ظرفیت بسیاری است که می تواند علاه بر استان ،کشور را در بخش های مختلف حرکت دهد.
غزال نادری مسوول کمیته  JCI  و روابط بین الملل شورا در این جلسه گفت: در چهارمین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی سه سخنران  برجسته ملی ،یک سخنران بین المللی،سه کارگاه تخصصی و بازدید از شهرک صنعتی،شهرک علمی تحقیقاتی ،شهرک سلامت تدارک دیده شده است.
خسرو گرامی مسوول کمیته فناوری های نو در این جلسه به حضور اتاق بازرگانی اصفهان در نمایشگاه 2017 GITEX  گفت:برای شرکت استارت آپ های اصفهان در نمایشگاه دوبی ، فراخوانی اعلام شد که تا کنون بیش از 50 طرح همراه با کلیپ سه دقیقه به زبان انگلیسی برای ارایه در نمایشگاه به  اتاق بازرگانی رسیده است.
وی افزود: 5 طرح برگزیده از استارت آپ ها پس از داوری انتخاب و در غرفه ویژه در نمایشگاه شرکت داده می شوند.
محمد هانی منصوری تهرانی مسوول کمیته  خدمات نوین  در این جلسه با اشاره به بازدید از مركز تجارت جهاني تبریز گفت:فاز اول این مجموعه متشكل از برج مركز تجارت جهاني است كه  برج مخابراتی است ، فاز دوم پاركينگ در چهار طبقه و به‌صورت سرپوشيده ساخته می‌شود .
 وی افزود: فاز سوم نيز شامل چهار مركز خريد است كه در اطراف برج ساخته خواهد شد. برج شامل ساختمان  37 طبقه است. بخش‌های اداري,انتشارات,مديريت مركز,دفتر سرویس‌های علمي و تحقيقاتي تجارت. تالار مراسم و همايشات،كافه و رستوران ،واحد اداري ،خدمات گردشگري ،نمايشگاه،سالن اجتماعات براي تجار و بازرگانان در نظر گرفته‌شده است .
وی  افزود: هتل لوكس و رستوران گردان در حال احداث بوده و از طبقه همكف نيز به‌عنوان يك نمايشگاه عمومي استفاده می‌شود.
 
آلبوم تصاویر 3115-6-1396