تاریخ : دوشنبه 16 مرداد 1396
کد 1518

در نشست هم‌اندیشی بازرگانان جوان با شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد ، هم‌افزایی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجاری

نخستین نشست هم‌اندیشی بازرگانان جوان و نهمین دورهمی جوانان عضو اتاق بازرگانی با شورای عالی جوانان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
نخستین نشست هم‌اندیشی بازرگانان جوان و نهمین دورهمی جوانان عضو اتاق بازرگانی با شورای عالی جوانان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،امیر کشانی رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت:آشنایی جوانان بازرگان و کارآفرین با یکدیگر و ارایه نظرات ،انتقادات و پیشنهاد‌ها نسبت به علمکرد شورای عالی جوانان از اهداف برگزاری این نشست است .
کشانی خواستار شناسایی مزیت‌های مطلق و نسبی  تولیدات استان اصفهان از سوی جوانان بازرگان شد و گفت: هم‌راستایی جوانان اتاق بازرگانی با یکدیگر ،می‌تواند زمینه توسعه تجارت و صادرات استان را فراهم سازد.
وی تاکید کرد:نخستین گام در توسعه تجارت و تولید استان،شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تولیدی و بازرگانی است و جوانان عضو اتاق می‌توانند در این نشست‌ها با ظرفیت سایر جوانان آشنا شوند.
نوید ادریس دبیر شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت: شورای عالی جوانان دارای کمیته‌های  خدمات نوین، روابط بین‌الملل و JCI ،توانمندسازی ،تعاملات تجاری ، تسهیلگران و  فن‌آوری و هایتک است .
وی برگزاری رویداد کارآفرینی در مسیر موفقیت ، نشست‌های تحلیلی اقتصاد فردا،دوره بازرگانان کوچک را از فعالیت‌های اصلی شورای عالی جوانان برشمرد و گفت:هر یک از این برنامه‌ها به همت کمیته‌های تخصصی برگزار می‌شود.
در این نشست شرکت‌کنندگان با معرفی فعالیت‌های اقتصادی به سایر اعضا،فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در حوزه فعالیت خود را به اطلاع شرکت‌کنندگان رساندند.
 
 
آلبوم تصاویر 3094-5-1396