تاریخ : شنبه 17 تير 1396
کد 1448

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان : سلسله نشست های جوانان اتاق بازرگانی با مسوولین سازمان های دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: سلسله نشست های جوانان عضو اتاق بازرگانی با مدیران سازمان های دولتی،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولین اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.
رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: سلسله نشست های جوانان عضو اتاق بازرگانی با مدیران سازمان های دولتی،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولین اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود. 
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،امیر کشانی در سومین جلسه  شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان خاطر نشان کرد:این نشست های با هدف بررسی مسایل و مشکلات جوانان بازرگان و تولید کننده است تا از نزدیک دیدگاه ها و نظرات آنان به مسوولین و نمایندگان منتقل شود.
وی از برگزاری همایش بین المللی کارآفرینی در اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و گفت:در این رویداد از جوانان موفق کارآفرین سایر کشورها حضور پیدا می کنند.  
وی در بخش از سخنان خود خواستار تنظیم آیین نامه ایی برای حضور فعالان اقتصادی در مذاکره با هیات های  تجاری خارجی در اصفهان شد و گفت:مشخص شدن توانمندی اعضا و زمینه فعالیت آنان می تواند این مذاکرات را به نتایج بهتری برساند. 
مسعود جباری نایب رییس شورای عالی جوانان در این جلسه خواستار دعوت از شخصیت های می و بین المللی در حوزه کارآفرینی در سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی  شد و گفت:برگزاری این رویداد با حضور شخصیت های بین المللی می تواند تاثربسزایی در ترغیب جوانان به فعالیت های تجاری  بین  المللی   داشته باشد.
سعید بزرگی عضو شورای عالی جوانان در این جلسه گفت:جوانان می‌توانند به‌عنوان مشاوران سازمان‌های دولتی نقش مؤثری ایفا کنند و از نظرات آنان در حل مسایل و مشکلات استفاده کرد.
 حمیدرضا امیدان مدیر دبیرخانه مشترک کمیسیونها و تشکلهای اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به عملکرد اتاق بازرگانی در بخش کمیسیون ها و تشکلها گفت: اتاق بازرگانی اصفهان دارای 11 کمیسیون  تخصصی و 12 تشکل اقتصادی است و در سال 95 بیش از 105 همایش به همت کمیسیون ها در زمینه های مختلف برگزار شد. 
آلبوم تصاویر 3063-4-1396