تاریخ : يکشنبه 5 دي 1395
کد 1179

در دیدار کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی از دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری ؛ بررسی راه های جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی استان اصفهان

جمعی از اعضای کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی اصفهان با حضور در دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری اصفهان ،راههای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی استان را مورد بررسی قرار دادند.
جمعی از اعضای کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی اصفهان  با حضور در دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری اصفهان ،راههای جذب  سرمایه گذاری داخلی و خارجی استان را مورد بررسی قرار دادند.
قاسم علی جباری رییس کمیسیون در این دیدار گفت:نمایشگاه اینوکس 2016کیش نمونه ایی از فعالیت مشترک بخش خصوصی و دولتی استان در جهت جذب سرمایه گذاری بود که امیدواریم از این قبیل رویدادها با همکاری بیشتری دنبال شود.
وی معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان اصفهان در نمایشگاه های داخلی و خارجی را مهم و ضروری دانست و گفت:فرصت های سرمایه گذاری استان دربخش های مختلف مورد مطالعات علمی و فنی قرار گرفته است .
جباری یادآور شد : یکی  از  مهمترین پیش زمینه های جذب سرمایه گذاری خارجی ،پوشش بیمه های بین المللی است که اقداماتی از سوی کمیسیون جهت دعوت از ای ن بیمه ها و کاهش ریسک سرمای گذاری در ایران بویژه استان اصفهان انجام شده است .
محسن ایروانی رییس دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری اصفهان در این دیدار نمایشگاه کیش را ،تعامل سازنده دو بخش دولتی و خصوصی استان برشمرد و گفت:بخش خصوصی و دولتی با تکمیل یکدیگر می تواند زمینه توسعه استان را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: یک و هفت دهم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی برای استان اصفهان در پروژه های انرژی ،فنی و مهندسی ،قطعه سازی و خودروسازی در نظر گرفته شده  است .
ایروانی خواستار دعوت از ایرانیان خارج از کشور جهت سرمایه گذاری در استان شد و گفت:اتاق بازرگانی با همکاری استانداری می تواند  زمینه جذب سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور را فراهم سازد.
حمید رضا مومنی عضو کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری  اتاق در این جلسه خواستار حضور فعالان استان در نمایشگاه های سرمایه گذاری داخلی و خارجی شد و گفت:هماهنگی بخش خصوصی و دولتی استان در بخش های اقتصادی می تواند نتایج خوبی برای استان رقم بزند.
ایرج کاظمی دیگر عضو کمیسیون در این جلسه خواستار معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان به دفاتر نمایندگی جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف شد و گفت: رایزنان بازرگانی و اقتصادی سفارت خانه های ایران می توانند این فرصت ها را به شرکت های سرمایه گذاری بین المللی معرفی کنند.
 
آلبوم تصاویر 2058-10-95