تاریخ : يکشنبه 27 دي 1394
کد 562

در پنجمین جلسه کمیسیون آموزش اتاق اصفهان مطرح شد؛ تولید محتوای آموزشی مجازی برای فعالان اقتصادی

در پنجمین جلسه کمیسون آموزش ،پژوهش و توانمند سازی اعضا اتاق اصفهان تولید محتوای آموزشی برای دوره های مجازی مورد تاکید قرار گرفت.

در پنجمین جلسه کمیسون آموزش ،پژوهش و توانمند سازی اعضا اتاق اصفهان تولید محتوای آموزشی برای دوره های مجازی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان ،کوروش خسروی  نایب رییس کمیسیون  در این جلسه گفت: طی دوره قبل کمیسیون مقرر گردید که آموزشهای انجام گرفته در اتاق در قالب تولید محتوا ، در اختیار کلیه اعضا قرار گیرد .

وی افزود:در  این راستا  برای فیلم برداری دوره های آموزشی بصورت مناقصه پیمانکار انتخاب شد و از میان افرادی که مایل به ارایه و تولید محتوا بودندو توانمندی و شرایط بهتری  داشتند، انتخاب شدند.

وی تصریح کرد:مالکیت فکری و معنوی تولید کنندگان اثر به طور کامل محافظت می شود و صدور مدرک در پایان دوره برای شرکت کنندگان صادر می شود .

 خسروی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست تولید هشتاد ساعت محتوای آموزشی یا خرید محتواهای موجود با مشارکت سرمایه گذارهایی  غیر از اتاق بازرگانی و همچنین جلب مشارکت سایتهای عرضه کننده و مجریان تولید محتوا در دستور کار کمیسیون است .

وی خواستار مشارکت  فعالان اقتصادی در طرح تولید محتوای آموزشی  اتاق بازرگانی اصفهان  شد و گفت: تبدیل اتاق بازرگانی به محور تولید محتوا برای بنگاههای اقتصادی می تواند در راستای توانمندسازی اعضا باشد .

امیر کشانی رییس کمیسیون آموزش در این جلسه تاکید کرد:یکی از مهمترین رسالت اتاق های بازرگانی آموزش به اعضا است و در این راستا کمیسیون تلاش می کند علاوه بر همایش های آموزشی حضوری،دوره آموزشی مجازی با استفاده از ابزارهای الکترونیکی برگزار می کند.

 علی نادری مشاور عالی اتاق اصفهان در این جلسه با توجه به مشکلات موجود در واحدهای صنعتی ،معدنی و کشاورزی استان اصفهان  گفت: اولویت های هر بخشی می تواند مسیر فعالیت کمیسیون در طول سه ساله آینده را روشن سازد .

 علی صفر نور اله مشاورسرمایه گذاری اتاق اصفهان در این جلسه خواستار توجه به چالش فارغ التحصیلان بیکار و پایین بودن بهره وری این بخش شد و گفت: برای برطرف شدن این چالش باید بخش خصوصی با دانشگاهها راهکار عملیاتی پیدا کنند.

حمیدرضا امیدان مدیر دبیرخانه مشترک کمیسیون ها و تشکل های اقتصادی استان اصفهان در این جلسه  گزارشی در  خصوص کمیته هماهنگی راهبردی پژوهش و فناوری کمیسیون ارایه کرد .


آلبوم تصاویر کمیسیون آموزش-10-94