تاریخ : شنبه 3 بهمن 1394
کد 572

در دیدار مدیر شرکت توسعه تجارت کمیته امداد خمینی با دبیرکل اتاق اصفهان مطرح شد ؛ همکاریهای اقتصادی و بازرگانی کمیته امداد با اتاق بازرگانی اصفهان

در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و جمعی از مسوولین کمیته امداد امام خمینی (ره) با دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان ،راه های همکاری اقتصادی و بازرگانی این دو بخش مورد بررسی قرار گرفت.

در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه تجارت  و جمعی از مسوولین کمیته امداد امام خمینی (ره)  با دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان ،راه های همکاری اقتصادی و بازرگانی این دو بخش  مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازگانی اصفهان ،«حسن غیوری زاده»مدیرعامل شرکت توسعه تجارت کمیته امداد امام خمینی (ره) در این دیدار گفت: یک میلیون نفر مددجو  تحت پوشش این کمیته  هستند که با جمعیت خانوارهایشان به 4 میلیون نفر می رسند .

وی رویکرد کمیته امداد را ایجاد اشتغال و بازریابی محصولات تولید شده مددجویان برشمرد و گفت: این فعالیت ها در کنار تامین هزینه های زندگی مددجویان و خانواده هایشان مورد توجه این سازمان قرار گرفته است . غیوری زاده  از اشتغال زایی 500 هزار نفری برای مددجویان کمیته از سوی این شرکت خبر داد و گفت:تولید فرش و صنایع دستی بیشترین اشتغال را برای مددجویان تشکیل می دهد.غیوری زاده با اشاره به ظرفیت نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در 148 نقطه جهان  در موضوع صادرات محصولات ایرانی گفت:کمیته امداد با همکاری وزارت امور خارجه همکاری هایی برای صادرات محصولات تولید شده مددجویان به کشورهایی خارجی را آغاز کرده است .وی خواستار همکاری اتاق بازرگانی در  برگزاری نمایشگاه های مشترک ،شناسایی بازارهای صادراتی و تظابق نیازهای آنان با توانمندی های داخل شد . وی در ادامه خاطر نشان کرد:بودجه جاری کمیته امداد شامل هزینه حقوق پرسنل از بودجه سالیانه مصوب مجلس تامین می شود و کمک های مردمی به مددجویان اختصاص پیدا می کند و ریالی از کمک های مردمی در هزینه های جاری کمیته امداد صرف نمی شود .

«محمدگوهریان»دبییرکل اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار خواستار توجه به میکرو برندینگ های تجاری در ایران شد و گفت:کمیته امداد امام خمینی  با همکاری برندهای تجاری کوچک می تواند نقشی موثر در تولید و صادرات محصولات از ایران به سایر کشورها داشته باشد.

وی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان جهت امضای تفاهم نامه با کمیته امداد  در موضوع همکاریهای اقتصادی و بازرگانی بین اعضای اتاق  با این مجموعه خدماتی شد و گفت: صادرکنندگان موفق استان می توانند با همکاری مددجویان کمیته امداد محصولات تولید شده را صادرکنند و از این ظرفیت باید استان بهره مند شود.

 وی همچنین خواستار معرفی  فعالیت های  کمیته امداد به اعضای اتاق در قالب یک  نشست مشترک شد و گفت:اعضای اتاق می توانند در طرح های اکرام و ایتام این مجموعه شرکت فعال داشته باشند .

در پایان این نشست مقرر شد که دو طرف همکاری های خودرا در قالب یک تفاهم نامه همکاری دنبال کنند .


آلبوم تصاویر کمیته امداد-10-94