تاریخ : پنجشنبه 24 دي 1394
کد 557

سهل آبادی در آیین افتتاح همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان

اصفهان شهر ادیان، ناقوس و آتشکده

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در آیین افتتاحیه­ی همایش بین المللی فرصت­های سرمایه­گذاری شهر خلاق اصفهان گفت : اصفهان شهر مهربانی­هاست مردمان ادیان مختلف از دیرباز با احترام و آرامش در کنار هم زندگی می­کنند و می­توان در آن صدای ناقوس کلیساها را شنید و آتشکده­های روشن را نظاره کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی خطاب به میهمانان خارجی این همایش که از کشورهای مختلف به اصفهان سفر کرده بودند اظهار داشت : پتانسیل­های سرمایه­گذاری در صنعت گردشگری اصفهان بسیار است اما مهمترین آن، مردم خونگرم، دانا و تلاشگر این شهر هستند.

وی با تشریح شرایط مطلوب و استراتژیک استان و مزیت­های متعدد در حوزه­ی گردشگری گفت : اتاق بازرگانی 140 طرح را با همکاری استانداری برای اجرا آماده کرده که تمامی جوانب و قابلیت­های آن بررسی شده است.

رئیس اتاق اصفهان در حالی که از همکاری و همدلی مثال زدنی استانداری، شهرداری، شورای شهر و بخش خصوصی استان سخن می­گفت خطاب به میهمانان خارجی اظهار داشت : اگر به تاریخ اصفهان نگاهی بکنید خواهید یافت که این شهر حتی جایگاه مناسب و مطلوبی برای زندگی شما و خانواده­ی شماست.

همایش بین­المللی فرصت­های سرمایه­گذاری شهر خلاق اصفهان طی روزهای 23 و 24 دی ماه در مهمانسرای عباسی اصفهان به همت شهرداری و با همکاری اتاق بازرگانی، استانداری، سازمان سرمایه­گذاری و کمک­های اقتصادی و فنی ایران و اداره کل امور اقتصادی و دارایی با معرفی پروژه­های منتخب سرمایه­گذاری در حوزه­ی گردشگری .


آلبوم تصاویر شهر خلاق-10-94