تاریخ : يکشنبه 12 مهر 1394
کد 390

اتاق اصفهان از 45 جانباز و ایثارگر دفاع مقدس تقدیر کرد

سهل آبادی:صنعتگران و فعالان اقتصادی تلاش می کنند که در جنگ اقتصادی بتوانند سربلند همانند جانبازان بیرون بیایند
جشن بزرگ عید ولایت ، بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور سرداران و یادگاران دفاع مقدس، رزمندگان صنعتگر، جانبازان سرافراز و فعالان اقتصادی به همراه تقدیر و تجلیل از 45 ایثارگر استان در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان در این مراسم که استاندار، شهردار، ،رمانده نیروی انتظامی ،مدیر اطلاعات ،اعضای شورای شهر، هیات ‌رییسه اتاق‌ بازرگانی و نمایندگان شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند،از مقام شامخ جانبازان تجلیل شد.

صنعتگران و فعالان اقتصادی تلاش می کنند که در جنگ اقتصادی بتوانند سربلند همانند جانبازان بیرون بیایند

«سید عبدالوهاب سهل‌آبادی» رییس اتاق اصفهان دراین مراسم گفت:همانگونه که ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از آب و خاک این کشور دفاع کردند ،صنعتگران و فعالان اقتصادی تلاش می کنند که در جنگ اقتصادی بتوانند سربلند همانند جانبازان بیرون بیایند.
وی تصریح کرد: اگر در عرصه نظامی پیشرفتی حاصل ‌شده به دلیل فرمان‌ پذیری از یک فرمانده بود و در جنگ اقتصادی بایستی سیاست های اقتصادی از یک مرکز صادر شود تا همانند دوران دفاع مقدس بتوانیم در عرصه جهاد اقتصادی پیروز شویم.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان وظیفه مردم بویژه فعالان اقتصادی در قبال ایثارگران را مهم دانست و گفت:وقتی به آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان سر می‌زنید می‌بینید ایشان از همه‌چیز راضی هستند اما از روزمرگی خسته شده‌اند. وظیفه ما سر زدن به ایشان و ادای دین اجتماعی خود است و باید وظیفه اجتماعی خود را به این عزیزان به‌جا آوریم.
وی در ادامه رضای خدا را برترین هدف ایثارگران برشمرد و افزود: در بین فعالان اقتصادی اصفهان کسانی فعالیت می کنند همچون حسین فتاحی را داریم که در جبهه‌ها جانباز شده و در عرصه اقتصاد نیز هم‌اکنون جزو برترین دام‌داران استان و تولیدکنندگان است و 600 نیروی کار نیز در کسب‌‌وکار وی حضور فعال دارند.

«سردار علی فضلی» جانشین فرماندهی بسیج کشور در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی را دنباله عید غدیر خواند و تصریح کرد: درود بر مردم ایران که در سایه ولایت از این آرمان دفاع کرده و همه هزینه‌ها را از جان خود پرداخته‌اند.
جانشین فرماندهی بسیج کل کشور با اشاره به ارزش شب عید غدیر در تاریخ اسلام، جمهوری اسلامی را دنباله عید غدیر خواند و تصریح کرد: درود بر مردم ایران که در سایه ولایت از این آرمان دفاع کرده و همه هزینه‌ها را از جان خود پرداخته‌اند.
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: رژیم آل سعود سالها است با کمک رژیم صهیونیستی و آمریکا به فرقه‌های بنیاد‌گرای تروریستی مانند داعش کمک می‌کند و از این طریق به تفرقه انگیزی در منطقه دامن می زند.
وی با ابراز تسلیت به مناسبت وقوع فاجعه خونین منا اظهار کرد: این نخستین بار نیست که رژیم آل سعود با کوتاهی و بی مسوولیتی فجایع ناگواری را برای زایران بیت الله الحرام ایجاد می کند.

وی افزود: اگر چه پس از تغییر پادشاهی آل سعود حکومت آنها اکنون به لحاظ سنی جوان محسوب می شود اما آنها از نیروهای نخبه و فرهیخته خود به جای استفاده در پست های مدیریتی حج در حمله به کشورهای مظلوم منطقه مانند بحرین و یمن استفاده کرده اند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: رژیم آل سعود سال ها است با کمک رژیم صهیونیستی و آمریکا به فرقه های بنیاد‌گرای تروریستی مانند داعش کمک می کند و از این طریق به تفرقه انگیزی در منطقه دامن می زند.
فضلی به توان فرماندهان اصفهانی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: فرماندهان غیوری همچون شهیدان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، میثمی، ردانی پور، خرازی و کاظمی از جان خود برای دفاع از میهن اسلامی گذشتند و پیروزی های ماندگاری را در هشت سال دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند.
وی با بیان خاطراتی از شهدای اصفهانی جنگ تحمیلی درباره عملیات بزرگ بیت المقدس اظهار کرد: اگر امدادهای غیبی خداوند و تلاش و پشتکار فرماندهان و رزمندگان جنگ تحمیلی نبود خرمشهر هرگز آزاد نمی شد.
گفتنی است؛ در ادامه این جشن از 45 ایثارگر دفاع مقدس و خانواده‌های ایشان تقدیر شد.

آلبوم تصاویر تجلیل از جانبازان-7-94