تاریخ : دوشنبه 30 شهريور 1394
کد 380

رییس موسسه مطالعات سیاسی و اقتصادی رومانی در اتاق اصفهان: فرصت های تجاری و سرمایه گذاری های مشترک بین استان اصفهان و رومانی بررسی شد

رییس موسسه مطالعات سیاسی و اقتصادی خاورمیانه در رومانی خواستار معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری های مشترک بین استان اصفهان و رومانی شد.
رییس موسسه مطالعات سیاسی و اقتصادی خاورمیانه در رومانی خواستار معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری های مشترک بین استان اصفهان و رومانی شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان ،فالیوس کابا ماریا (Flavius Caba Maria)در دیدار با عضو هیات رییسه اتاق اصفهان ،هدف از سفر به اصفهان را بررسی فرصت ها و پتانسیل های این استان برشمرد و گفت:آشنایی با زمینه های همکاری و پتانسیل های مشترک دو کشور می تواند حجم مبادلات اقتصادی را افزایش دهد .
وی از آمادگی همکاری رومانی در بخش خودرو بویژه خرید قطعات از استان اصفهان خبر داد و گفت:رومانی دروازه ورود به اروپاست و استان اصفهان می تواند از این کشور برای واردات به اروپا بهره گیرد.
ماریا ، همکاری در بخش های گردشگری بویژه هتلینگ را از دیگر زمینه های قابل سرمایه گذاری رومانی در استان اصفهان برشمرد و گفت: رومانی در زمینه گردشگری دارای تجارب ارزنده ایی است که می تواند در اختیار فعالان گردشگری استان اصفهان قرار دهد.
رییس موسسه مطالعات سیاسی و اقتصادی خاورمیانه تنها چالش پیش روی همکاری های اقتصادی رومانی با ایران را مسایل بانکی دانست و گفت:امید واریم با برداشتن تحریم های اقتصادی این مساله به خودی خود برطرف شود.

«قاسم علی جباری»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان در این دیدار با معرفی ظرفیت و توانمندی های استان اصفهان گفت: اصفهان در بخش نساجی ،قطعات خودرو،صنایع فلزی ،فولادسازی دارای توانمندی است که می تواند زمینه همکاری با فعالان اقتصادی رومانی را فراهم سازد.

«علی صفرنورالله»مشاور امور سرمایه گذاری اتاق اصفهان در این دیدار گفت:اصفهان به عنوان یک شهر صنعتی و دانشگاهی می تواند زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری در تکنولوژی های جدید با همکاری سرمایه گذاران رومانی است.

آلبوم تصاویر رومانی-6-94