تاریخ : يکشنبه 22 شهريور 1394
کد 371

دومین رویداد هم نت ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات در اتاق اصفهان آغاز شد

دومین رویداد کارآفرینی هم نت ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور حدود 130 شرکت کننده روز شنبه در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.
دومین رویداد کارآفرینی هم نت ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور حدود 130 شرکت کننده روز شنبه در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان،این رویداد با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، بنیاد نخبگان استان اصفهان ، و اتاق بازرگانی اصفهان و کانون کارآفرینی استان توسط شرکت مخابرات استان اصفهان و با هدف شناسایی ایده های کارآفرینانه، حمایت مادی و فیزیکی از صاحبان ایده برای تولید محصول و تبدیل شدن به یک کسب و کار برگزار می شود.

رویداد هم نت شامل همکاری، مشکل گشایی، نوآوری و توانمندسازی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تا تبدیل ایده به محصول یا یک کسب و کار است و در نهایت منجر به سودآوری برای صاحبان ایده و شرکتهای مخابراتی می شود.

در رویداد هم نت، صنعتگران، سرمایه گذاران و صاحبان فناوری درباره مسایل و معضلاتشان به امید پیدا کردن راه حل گفت و گو کرده و آموزش های فشرده ای درباره کسب و کار دریافت می کنند.

گفتنی است از بین ایده های مطرح شده در رویداد شامل نرم افزارهای کاربردی مبتنی بر تلفن همراه و سایتهای اینترنتی است.

شرکت کنندگان در این رویداد علاوه بر اینکه فرصتی برای تجربه واقعی بازار، کار گروهی و کمک گرفتن از افراد حرفه ای در بخش صنعت خواهند داشت از فرصت همراهی گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین المللی نیز برخوردار می شوند.

نخستین رویداد کارآفرینی هم نت اوایل مرداد امسال با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد نخبگان و اتاق بازرگانی اصفهان و کانون کارآفرینی استان در شهر اصفهان برگزار شد.در این رویداد، صنعتگران، سرمایه گذاران و صاحبان فناوری درباره مسائل و معضلاتشان به امید پیدا کردن راه حل به گفت و گو پرداختند و هفت تیم برتر جوایز خود را دریافت کردند.

رویداد هم نت به مدت چهار روز در اتاق اصفهان برگزار می شود.

آلبوم تصاویر هم نت-6-94