تاریخ : چهارشنبه 14 مرداد 1394
کد 309

در دومین رویداد امید ؛ازچهار طرح نوآورانه در اتاق اصفهان رونمایی شد

دومین رویداد امید با هدف معرفی محصولات نوآورانه اعضای اتاق در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.
دومین رویداد امید با هدف معرفی محصولات نوآورانه اعضای اتاق در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.
گفتنی است طرح امید به همت اتاق بازرگانی اصفهان با هدف معرفی محصولات جدید اعضای اتاق به جامعه مخاطب و همچنین حمایت از نوآوری و خلاقیت در تولید محصولات جدید واحدهای تولیدی استان ماهانه در اتاق اصفهان برگزار می شود.
مهمترین ویژگیهای در نظر گرفته شده برای محصولات رویداد طرح امید نوآورانه بودن ، نداشتن نمونه مشابه و اینکه دامنه وسیعی از مخاطبان و اعضا را در بر بگیرد و نیاز به حمایت داشته باشد همچنین محصولاتی که توان رونمایی بطور انفرادی و جداگانه را نداشته باشند.
نخستین محصول معرفی شده در این رویداد، خود شوینده و خود تمیز شونده نانو بود.پوشش نوین ساختمانی که مخصوص سطوح نفوذپذیر ،آجری و سیمانی است که باعث بخارگریزی ،آب گریزی ،ضد شوره و ضد پوسته شدن است.همچنین این محصول بر روی پوشش ساختمانی ضد لکه و ضد نوشتاری است .
دومین طرح دوم به بازسازی بیرینگ ها اختصاص داشت.بیرینگ یا یاتاقان یکی از چند قطعه مکانیکی است که حرکت نسبی بین دو یا چند قطعه حرکت مورد نظر می کند.بیرینگ پس از چند سال فعالیت دور انداخته و یا جایگزین می شوند و این در حالیست که 80 درصد از عمرشان باقی مانده است . با استفاده از این روش بازسازی می توان از بیرنگ های بالای 80 درصد استفاده کرد و از خروج ارز از کشور جهت خریداری بیرینگ های نو جلوگیری کرد.
سومین طرح این طرح که پروژه آی پی تی وی نام دارد به یک تلویزیون اینترنتی و اپلیکیشن اختصاص دارد که توسط شرکت ایران گیت ارایه شد که در آن بیش از 20 شبکه را بطور زنده می توان مشاهده کرد و قابلیت آرشیو هفتگی تصاویر و برنامه ها را دارد.
طرح چهارم پرتال اتاق بازرگانی اصفهان ، به عنوان خدمت جدیدی از طرف اتاق به اعضا بود .پرتال جامع اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به اعضا با استفاده از به روزترین استانداردهای روز فناوری اطلاعات دنیا، تهیه و آماده بهره برداری گردیده است.مهمترین هدف پورتال ضمن ارایه یک پرتال اطلاع رسانی جامع، امکان ارتباط گسترده بین اعضا سازمان و ایجاد بستری مناسب جهت توسعه بازار آنان می باشد. طراحی این پرتال بیش از یکسال .این پرتال حدود 20 زیرپرتال شامل پرتال مناقصات ، سرمایه گذاری ، نظرسنجی ، همایش ها را در بر می گیرد.

آلبوم تصاویر امید2-5-94