تاریخ : دوشنبه 25 دي 1396
کد 1769

در شورای گفتگو دولت وبخش خصوصی استان اصفهان مطرح شد

سهل آبادي: رونق توليد و افزايش اشتغال با اجرايي شدن مصوبات شوراي گفتگو محقق مي شود/مهرعليزاده:تقويت بخش خصوصي از اولويت هاي مديريت استان اصفهان است

پنجاه و چهارمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با حضور استاندار ، رييس اتاق بازرگانی،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ديگر اعضا برگزار شد.
سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:شورای گفتگو استان اصفهان با حضور فعال استاندار و مدیران دولتی و برگزاری منظم جلسات همواره به عنوان بهترین شورای گفتگو استان های شناخته شده است.
وی با تقدیر از حضور کارشناسان  و مسوولین سازمان های دولتی در جلسات کارشناسی شورا گفت:پیشنهاد هاي مطرح شده در صحن شورای گفتگو پس بحث و تبادل نظر در جلسات کارشناسی برای تصویب به شورا ارایه می شود .
رییس اتاق بازرگانی اصفهان رویکرد سازمان امور مالیاتی در ارایه مشوق به ممیزان برای توافق با مودیان را مثبت ارزيابي كرد و افزود:چنانچه مصوبات شورای گفتگو که تجمیع نظرات بخش دولتی و خصوصی برای حل مشكلات است،در سازمان ها اجرایی شود بخش عمده ای از مسایل فعالان اقتصادی برطرف می شود.
دكتر محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و رییس شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان در این جلسه گفت:حضور نمایندگان بخش های فراگير اقتصادی در شورا می تواند انعکاس دهنده نظرات اکثریت بخش خصوصي باشد.  
وی تاکید کرد:نمایندگان بخش خصوصی شورای گفتگو باید بتوانند مسایل اقتصادی را تحلیل و بررسی کنند و برای مسایل،راهکار اجرایي اتخاذ کنند.
استاندار اصفهان خاطر  نشان کرد:اصفهان همواره به عنوان یکی از استان های تاثیرگذار در فضای اقتصادی کشور شناخته شده است و مصوبات شوراي گفتگوي اصفهان بايد درکشور تاثیرگذار باشد.
دكترحمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس شورای اسلامی در این جلسه خواستار حضور نمایندگان  بخش فولاد و معدن در شورای گفتگو شد و گفت:استان اصفهان با تولید ٧٠ درصد فولاد کشور و یکی ازمراکز مهم معدنی نقش موثری در بخش معدن و فولاد دارد.
بنا به اين گزارش در پايان این جلسه ، رزومه نمایندگان بخش خصوصی بر اساس لیست پیشنهادی مشترک اتاق های بازرگانی ،تعاون و اصناف بررسي گرديد.
آلبوم تصاویر Baz-10-1396-24