تاریخ : پنجشنبه 16 دي 1395
کد 1198

سهل آبادی در تقدیر از کمیته انتخاب صادرکنندگان نمونه استان اصفهان؛ اتاق بازرگانی از طرح های توسعه صادرات استان استقبال می کند/صادرات استان اصفهان به جهش نیاز دارد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان از آمادگی این اتاق در حمایت از برنامه ها و طرح های توسعه صادرات و بهبود فضای کسب و کار استان خبر داد و گفت: همدلی و وحدت بخش خصوصی و دولتی می تواند به بهبود فضای کسب و کار استان منجر شود و در این راستا آماده همکاری در برنامه های توسعه صادرات هستیم.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان  از آمادگی این اتاق در حمایت از  برنامه ها و طرح های توسعه صادرات و بهبود فضای کسب و کار استان خبر داد و گفت: همدلی و وحدت بخش خصوصی و دولتی می تواند به بهبود فضای  کسب و کار استان منجر شود و در این راستا آماده همکاری در برنامه های توسعه صادرات هستیم.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،سید عبدالوهاب سهل آبادی در مراسم تقدیر از کمیته انتخاب صادرکننده نمونه استان اصفهان خواستار توجه بیشتر سازمان های دولتی استان به مقوله صادرات شد و گفت:سایر استان ها در شرایط کنونی توانسته اند با هم افزایی بین بخش دولتی و خصوصی صادرات خود را افزایش دهند و متاسفانه استان اصفهان بازمانده است.
سهل آبادی با انتقاد از بلا استفاده بودن کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان گفت:اتاق بازرگانی در  کلیه مراحل ساخت این کارگو نهایت همکاری و سرمایه گذاری داشته است و حتی دستگاه ایکس ریل آنرا خریداری کرده و متاسفانه هنوز این مجموعه به بهره برداری نرسیده است .
وی از آمادگی اتاق بازرگانی در ساخت  CIP فرودگاه اصفهان با هدف پذیرش بازرگانان و هیات های خارجی خبر داد و گفت:با وجود آمادگی چند ساله اتاق  زمینه اجرای این پروژه هنوز فراهم نشده است .
مسعود صفاری پور مدیر دفتر هماهنگی و اموربین الملل استانداری اصفهان در این مراسم گفت:بایستی کمیته تحلیل و ارزیابی آمار صادرات و واردات زیر مجموعه کارگروه توسعه صادرات استان تشکیل  شود.  
وی با اشاره به کاهش تعداد درخواست صادرکنندگان استان اصفهان به کمیته معرفی صادرکنندگان نمونه اشاره کرد و گفت:55 صادرکننده فرم صادرکننده نمونه در سال 95 را تکمیل ساختند و کمیته انتخاب  از بین آنها 25 نفر را انتخاب کرد.
محمد مجیری معاون بازرگانی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان در این مراسم از برگزاری ویدئو کنفرانس کنسرسیوم ها و تشکلهای صادراتی با رایزنان بازرگانی ایران در سایر کشورها خبر داد و گفت:ففعالان اقتصادی از ظرفیت رایزنان بازرگانی در سایر کشورها استفاده چندانی نمی کنند و برای معرفی توانمندی های صادراتی استان معاونت بازرگانی خارجی  صمت استان اقدام به برگزاری جلسات به صورت مجازی کرده است .  
 محمدحسن تبریزیان عضو هیات رییسه اتاق تعاون در این جلسه خواستار بررسی علت استقبال نکردن صادرکنندگان از فرایند صادرکننده نمونه شد.
در پایان این مراسم از اعضای کمیته صارکننده نمونه استان اصفهان  تقدیر بعمل آمد .
 
آلبوم تصاویر 2074-10-95