تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1395
کد 927

هیات مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی اصفهان مشخض شد؛ ایران از نظر تعداد آسانسورچهارمین کشور دنیا است

مجمع عمومی سندیکای آسانسور و پله برقی اصفهان با حضور اعضای این مجمع با هدف تعیین هیات مدیره درسالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

مجمع عمومی سندیکای آسانسور و پله برقی اصفهان با حضور اعضای این مجمع با هدف تعیین هیات مدیره درسالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

مجمع عمومی سندیکای آسانسور و پله برقی اصفهان با حضور اعضای این مجمع با هدف تعیین هیات مدیره  درسالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی در این جلسه  اباذر براری، کارشناس ارشد معاونت تشکل های اتاق ایران، با بیان اینکه اتاق بازرگانی اصفهان یکی از موفق ترین اتاق ها در مجموعه فعالیت های اقتصادی به ویژه در رویکردهای تشکل گرایی است، گفت: اخیرا مقرر شده که اتاق اصفهان به عنوان پایلوت تشکل های استانی در کشور معرفی شود و سندیکای آسانسور نیز یکی از تشکل های موفقی است که نمود فعالیت های آن در برگزاری نمایشگاه ها در تهران قابل لمس است.

وی افزود: خوشبختانه در کشورمان برضرورت تشکل گرایی به خوبی توصیه شده در صورتی که در کشورهای توسعه یافته، تشکل گرایی بر این سبک و سیاق وجود ندارد.

براری تصریح کرد: همانطور که حلقه واسط بین مردم و دولت در عرصه سیاست، احزاب سیاسی است، تشکل های اقتصادی نیز نقش احزاب را دارند و در کشور ما به دلیل اینکه بنگاه های اقتصادی اساسا بنگاه های کوچک و متوسط هستند، فعالیت های اقتصادی فعالیت های کوچک و متوسط است. اگر در شرایط اقتصادی که امروزه کشورمان با آن درگیر است بخواهیم رشد کنیم، باید در تشکل های اقتصادی به دغدغه های بالاتر اندیشیده و به این موضوع فکر کنیم که چگونه بازار منطقه را به دست آوریم.

وی اظهار امیدواری کرد که در حوزه تشکل گرایی با فکر کردن بر اهداف بلند، وضعیت کسب و کار اعضای سندیکای آسانسور و پله برقی اصفهان بهبود یابد.

ایران از نظر تعداد آسانسورچهارمین کشور دنیا است

محمدرضا زهره وندی، رییس سندیکای پله برقی و آسانسور ایران نیز در این جلسه گفت: کل مجموعه تشکل در ایران 12 شعبه است و مجوز استان های کرمانشاه، لرستان و آذربایجان غربی نیز از سوی اتاق بازرگانی، صادر شده و در حال کامل کردن زنجیره استانی تشکل سندیکای آسانسور و پله برقی ایران هستیم.

وی با بیان اینکه در شرایطی که از نظر سیاسی و اجتماعی بر کشور حاکم است، تنها باهم بودن باعث قدرت بیشتر می شود، افزود: سندیکای ایران از امسال طرحی را در زمینه اتحادیه کشوری صنعت آسانسورکلید زده و تمام شرکت هایی که در نمایشگاه های بین المللی حضور پیدا کرده اند برای عضویت در این اتحادیه اقدام نموده اند. زهره وندی تعداد پرسنل شاغل درصنعت آسانسور را بالغ بر 50 هزار نفر و افراد وابسته به این صنعت را 200 تا250 هزار نفر عنوان کرد و گفت: ایران از نظر تعداد آسانسور در دنیا چهارمین کشور دنیا است و ما برای پیشرفت نیازمند تشکلی فراگیر، ملی و تخصصی هستیم که تنها با داشتن سندیکا می توانیم به این هدف نایل شویم.

وی در ادامه گفت: در مرحله اول ما خواستار ایجاد اتحادیه کشوری برای صنعت آسانسور ویا حداقل قدرتمند شدن پروانه های طراحی مونتاژ هستیم.

رییس سندیکای پله برقی و آسانسور ایران همچنین از تلاش این اتحادیه بر تاسیس شرکت سهامی بیمه خبر داد و تصریح کرد: وجود شرکت سهامی بیمه می تواند سودآور بوده و با بیمه های دیگر برای حل مسایل فعالان این صنعت، ایجاد رقابت کند.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه، انتخابات اعضا هیات مدیره   و علی البدل و بازرس سندیکای آسانسور و پله برقی  اصفهان برگزار شده و از میان 13 کاندیدای اعلام شده برای هیات رییسه، غلامرضا فعال با  57 رای، حسن عبادت با 40 رای، زهرا گلشن با 35 رای، حمید علیزاده با 34رای، مرتضی طباطبایی فر با 33رای به سمت اعضای اصلی هیات رییسه و امید خیام باشی با و هوشنگ لیلاییون  به ترتیب با 28 و 22 رای به عنوان اعضای علی البدل و آرش قنبری با 39 رای به عنوان بازرس انتخاب شدند. 

 

آلبوم تصاویر سندیکای آسانسور-5-95